GET YOUR LIPS ON – IT’S FRIDAY

Er det ikke godt med helg dere? Her sitter jeg på Handelshøyskolen på Bi her i Trondheim å tar en velfortjent pause etter å ha jobbet med markedsføringsledelse, en kjempe stor og krevende eksamen som skal inn midten av desember. Da er det godt å koble av med muskk og blogging.

 

Get ypur lips on- It’s friday

 

 

 

 

 

 

Er dagen grå eller at du rett og slett ikke orker å legge noe tid eller energi i sminken, da er farger på leppene noe som kvikker opp. Jeg bruker ikke  farger på leppene så ofte, men når jeg først gjør det, så føler jeg meg straks litt bedre. Og jeg sparer meg mer litt tid i tillegg.

 

 

Litt rart å legge ut sort-hvite bilder på et slik innlegg kanskje. Men da legger jeg et ved bildet som viser litt farge, og med det – ønsker jeg dere en god helg.

 

 

#sminke #Lepper #makeup

-Randi Annette-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg