FRA LEO’S TIL 3T

Kanskje det skulle vært “fra apekatt til 3T”, men jeg har i så fall leket meg masse på Leo’s lekeland på Lade i dag. Jeg hadde det kjempe koselig på lekeland, men når jeg kom hjem ble jeg så trøtt. Nå er jeg så trøtt at jeg skal unne meg en liten strekk på puten så jeg forhåpentligvis føler meg litt piggere til jeg skal trene i kveld.

Jeg er skikkelig trøtt, og jeg har egentlig vært sånn hele uken – ja, faktisk siden vi stilte klokken. Det er vel liten sannsynlighet for at den har innvirkning på meg nå etter en uke, men det har vel noe med at det blir fortere mørkt også.

 

De fine treningsklærne er sponset av Brazfit. Litt spreke farger på kveldsens trening hjelper nok på motivasjonen.

 

 

 

Nå som jeg er så trøtt, er det genialt å melde seg på time på 3T-Ilsvika. Senteret har et godt tilbud av timer som byr på utfordringer. Passer utmerket på en dag der man føler seg litt trøtt.
I dag skal jeg være med på Olympia. Den er tøff, men den gir masse motivasjon og inspirasjon.

 

 

 

 

 

Skal du trene i dag?
Følg meg gjerne på instagram, @randiae.

 

#trneingsklær #trening #motivasjon #treningssenter #gruppetimer #helse #inspirasjon

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg