GRATULERER MED FARSDAGEN PAPPA <3

I dag er det farsdag og jeg har vokst opp med det å feire denne dagen. Farsdag er en kjempe fin dag og en ekstra mulgihet til å gjøre noe ekstra for sin pappa – eller for de som er fedre og fortjener litt ekstra oppmerksomhet. Det koster så lite å ta en telefon, servere kaffe på sengen eller det å vise at man setter pris på en som er far.

 

Jeg er jo størst i det å snakke om bursdagen min og jeg elsker å feire den, så når jeg selv er så glad i slike anledninger så gjør jeg mer enn gjerne noe for en jeg er glad i – på for eksempel farsdagen.

 

Et bildet av meg og min bestevenn, pappa som jeg tok med selvutløseren for to år siden.

 

Hjemme på Mausund er det så fantastisk vakkert. Jeg kan sitte ved sjøen eller utenfor huset å bare stirre på havet. Det høres kanskje kjedelig ut, men det er så herlig. Det kjenner jeg at jeg savner ekstra mye nå.

 

 

 

 

 

 Pappa er ikke bare en pappa for meg. Men, min aller beste venn. Vi har vår samme gode humor, eller for noen er den kanskje skikkelig tør. Det er slik vi liker det. Vi ler av det samme og vi veksler kun noen blikk, også er vi der. Det er morsomt, synes jeg.

 

 

Jeg elsker deg, pappa. Kos deg masse på denne dagen. Skulle ønske jeg kunne ha vært hos deg nå.

 

#farsdag #pappa #bestevenn #familie

-Randi Annette-

 

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg