Å SLIK SÅ JEG UT PÅ 90-TALLSFEST.

Med oransje øyenskygge, høy og rufsete hestehale, høye støvletter som gikk over knærne… Ja, der var jeg tilbake til 90-tallet. Jeg må si jeg følte meg litt utilpass med mine støvletter som gikk opp til lårene, men var det fest, så var det fest.

 

Jeg fant en rosa leppestift som jeg ikke har brukt tidligere fordi den var svært rosa, men til denne anlednignen passet den jo utmerket.

 

 

 

 

 

 

 

Jeg syntes det var litt vanskelig å finne klær til denne festen, så jeg googlet litt. Det var masse magetopper på den tiden og fargerik sminke. Så jeg gikk for et sort skjørt og sort topp.

 

 

 

 

Jeg tok meg desseverre ikke tid til å redigere bildene litt lysere, men er klar over at de ikke er så fine. Beklager det.

 

 

 

 

Fest – det ble det. God stemning og masse minner fra 90-tallet gjorde seg virkelig. Masse ting som jentene som hadde bursdag hadde tatt vare på. Album fra Spice Girls, kameraet som var fra Spice Girls… Ja, det ble masse latter og mimring.

 

Liker du temafester? Min venninne som jeg var hos i helgen har alltid temafester. Det er alltid like gøy – synes jeg.

 

#temafest #90tallet #90s #fest #party

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. iselinslund: Synes det er gøy med ulike former for fest. Temafester kan være utfordrende, men samt så er det mer spisset i form av antrekk mans kal velge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg