WINTER IS HERE

Nå er virkelig vinteren her – for fullt. Nå er jeg skikkelig glad for at jeg fikk hjelp fra min kjære å bytte om til vinterdekk.

 

 

Bilder fra sist vinter…

 

Forelesningene i de store lokalene er kaldere enn aldri før om dagen – kanskje det er eksamensnerver? Eller at det rett og slett er vinter. Superundertøy er kjekt å ha i disse dager. Det er godt å sitte med en god og varm genser når makroøkonomi og den slags biter som kulde. Ja, det kan sammenlignes for det gjør faktisk litt vondt med makro – til tider.

 

 

Vinteren er her. Koselig tid, dersom man liker å like den. Og jeg – jeg liker den.

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg