2 PUSHUPS VARIANTER OG BLACK FRIDAY

Nå kom jeg akkurat hjem fra trening og med det så ønsker jeg å vise dere to ulike varianter av pushups – med ball. Her har man uendelige varianter, men jeg tenkte å gi dere litt inspirasjon med dette blogginnlegget.

 

Her kan man ha en hånd i bakken, og den andre på en ball – for eksempel. Eller bruke to baller samtidig der man også får utfordret balansen. Her må kjernen kobles på.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Her har dere startsposisjonen med en ball.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Også kommer en enda større utfordring med to baller. Det kan være lurt å varme godt opp i håndleddene før en slik øvelse.

 

 

 

 

 

Pushups er ikke en øvelse jeg utfører så mye, men den er utrolig flott på mange måter. Den krever hverken utstyr eller stor plass. Så sånn sett er den genial.

I dag er det BLACK FRIDAY, noe jeg regner med dere har fått med dere. Det er vanskelig å unngå å få dette med seg nå som sosiale medier er veldig PÅ. Og jeg er ikke et unntak. Nå har BRAZFIT hele 40%. Rabattkoden dere kan benytte dere av er: jul40

 

 Alle som handler for over 1000 kroner får en ekstra treningsshorts på kjøpet når de bruker rabattkoden jul40

 

Direkte link til hjemmesiden finner dere ved å trykke her.

 

 

Håper der får en fin fredag og ellers en super helg.

 

#sponset #reklame #blackfriday #treningsklær #Pushup #pushups #styrketrening #utfordring #styrke #trening #shopping #rabattkode #rabatt #tilbud

-Randi Annette-

6 kommentarer
    1. Fanken asså, nå ble jeg skuffa. Klikker meg inn for å se bilder av pushup, så får jeg se trening! Makan,

    2. Ja der har’u meg. Full av fantasi og dønn tom i huet! Bra du kjenner meg forresten, hvis ikke hadde jeg sikkert krenka deg i disse trakasseringstider.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg