BILDER FRA BURSDAGSFEIRINGEN MIN

I går feiret jeg bursdagen min med gode venner. Det ble topp stemning og jeg forventet ikke noe annet heller – for å være helt ærlig. Jeg hadde bakt både kake og muffins, og som underholdning hadde jeg lagd en Kahoot (quiz), som handlet om hvor godt de kjente meg.

 

Spørsmål som hva jeg studerer på BI, hvilket årstall jeg er født, hvilken kamsport jeg har trent og hvor jeg ble født. Det var utrolig morsomt å se hvor godt de kjente meg.

 

Og jeg tenkte jeg skulle droppe å fortelle mer av underholdningen. Men jeg må vel innrømme at jeg bydde litt vel mye på meg selv med breakdance og freestyler…. Mega flaut – men så gøy!

 

Jeg fikk fine gaver også. Roser, vin, hudprodukter m.m.

 

 

 

 

 

 

I dag har jeg jobbet og tatt igjen det tapte anngående eksamenslesning. Så nå har jeg ikke dårlig samvittighet over en kjempe morsom og flott helg.

 

 

Fredag var jeg på date og i går feiret jeg bursdagen min. Magisk helg å se tilabke på før det blir fem eksamener på rad her. Dette gir jo litt motivasjon. Viktig å kose seg og koble av – mener jeg.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg