WTF – UKA HER STARTER HEL**TE

Nå fikk jeg skikkelig nerver faktisk. Selv om jeg føler meg veldig forberedt og klar for eksamenen som jeg skal ha denne uken, så får jeg så klart litt nerver. Jeg har pugget og lest enormt mye på det faget jeg har eksamen i nå på torsdag, så jeg er ikke redd for at det kommer til å gå bra, for jeg er relativt sikker på at jeg skal få den til. Det er jo i seg selv en god innstilling – er det ikke?

 

 

Uansett, det er noe med det å telle uker, men når det går over til å telle dager og deretter timer, da snakker vi nerver da.

 

Men det er liksom ikke så mye vits i det å henge med hodet. Jeg må igjennom det og jeg har valgt det å studere selv. Så det er ikke så mye mer å gjøre enn å ha en god innstilling og gjøre det beste man kan.

 

 

Nå skal jeg på skolen å jobbe med ei gruppe. Vi er nå straks i mål med eksamensoppgaven vår som tar for seg hvordan Dale og Norway kan gjøre det litt bedre. Så det er ikke bare bare, men vi takler det.

 

Eksamen starter nå og da er det fem på rappen. Let’s go!

 

#eksamen #student #nerver #nervøs

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg