SÅNN PASSE FAST I EN BOBLE

Det er helt snålt å være i denne situajsonen. Jeg har aldri vært under et slikt press før – det føles i så fall sånn, men jeg har jo hatt eksamener og krevende stunder før også. Men det er himla rart å plutselig være her. Det er ikke lenge siden jeg så på kalenderen å så at det var fem uker til eksamen. Nå er jeg jammen her. Den første eksamenen hadde jeg i går. Den gikk utrolig bra, i så fall fikk jeg skrevet 20 sider for hånd, svart godt på alle fire oppgavene, så jeg tror det gikk min vei.

 

Nå i dag har jeg studert et historiefag, da jeg har eksamen i det faget nå på tirsdag og torsdag til uken. Totalt fem eksamener. Men jeg skal fikse det på en eller annen måte. Jeg må jo igjennom det.

 

Nå er jeg skikkelig i ei boble, og jeg ser virkelig frem til å komme meg utav den. Bare 4 eksamener til nå. I CAN DO IT!

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg