1 AV 5 EKSAMENER UNNAGJORT

På torsdag fikk jeg unna en av de fem eksamene jeg skal ha på de fire ukene her. Det er godt å være igang. Selv om det er en hektisk periode, så er det merkelig at jeg greier å kose meg og slappe av samtidig. Men det har kanskje noe med at jeg passer på å tenne litt lys, me hjem medstudenter, kjøpe julebrus og pepperkaker. Da blir lesingen straks veldig mye hyggeligere.

 

Jeg bor i en 3-roms leilighet, så for disse studentene som kommer på besøk, føler de er i himmelen når de kommer hit. Er man vant med kollektiv, så forstår jeg godt at en stor leilighet verdsettes høyt.

 

Her gikk det i studering og forberedelser til den første eksamen jeg hadde som gikk utrolig bra – markedskommunikasjon.

 

 

 

Jeg måtte øve på 14 ulike eksamener som vi hadde gått igjennom i timene igjennom hele semesteret. Ufattelig mange modeller å huske, og ikke minst mye rundt.

 

 

Eksamen var skiftlig – for hånd. På fire timer skrev jeg tjue A4 sider. Snakk om krampe i hånden……..

 

 

Den eksamenen får jeg svaret på i januar og jeg vet den gikk bra. Men hvor bra gjenstår å se. Nå studerer jeg et fag som heter Bedriften, som går på histore. Ikke min favoritt, men jeg må legge inn en innsats.

 

Ønsk meg lykke til.

 

#eksamen #markedskommunikasjon #kommunikasjon #BI #trondheim #student #bedriften

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg