NR 1 FOR Å FÅ UT AGGRESJON

Er du rimelig forbannet, oppgitt, sur eller bare full av energi – da er Slam Ball en magisk øvelse. I disse dager har jeg enormt mye å tenke på, så da er det gull verdt å få ut litt tanker via trening. Og denne øvelsen er helt klart nr 1 for å få ut litt frustrasjon og stress.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Her ser dere utgangsposisjonen.

 

 

Bildene er tatt på det råeste treningssenteret i Trondheim – 3T-Ilsvika.

 

 

Kommer du helt opp på tærne, får du maksimal utbytte av øvelsen. Den blir i så fall mye mer eksplosive, synes jeg.

 

 

Denne får opp pulsen skikkelig bra og man får helt klart ut mye tanker igjennom denne øvlsen. Jeg har hørt at folk har tenkt på litt av hvert når de kaster denne i bakken. Det har sin funksjon, har jeg forstått.

 

Nå skal jeg legge meg til å sove, for i morgen er det en åtte timers eksamen. Dere får ønske meg lykke til.

 

#slamball #trening #styrketrening

 

-Randi Annette-

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg