INGEN JULEKALENER PÅ BLOGGEN I ÅR

Mange av dere vet at jeg har hatt julekalender her på bloggen de siste årene. Jeg har kommet med tips til hårprodukter, til sminke, trening, mat og oppskrifter. Min julekalender har i år blitt bortprioritert, å grunnen er enkel: 5 eksamener fra 30 november til 19 desember. Det er mildt sagt et kjør.

 

 

Jeg tenkte at jeg måtte bare prioritere det vekk, og det er jeg glad for. Det å skulle hatt dårlig samvittighet ovenfor dere lesere, og til å følge opp bloggen med nye luker hver morgen, ville krevd såpass mye at det ikke ville vært noe gøy ved å gjøre det. Så i år ble det dessverre slik. Hvordan neste desember vil bli er vanskelig å si noe om nå, men jeg er redd det kommer til å bli det samme da også.

 

 

Jeg har pyntet juletreet mitt i stuen, og det er vel det eneste som minner om jul her. Og de fire lilla kubbelysene da. Men ellers er det ikke mye jul her. Jeg ville få det litt fint her hos meg med litt stemning i denne eksamenstiden, noe jeg verdsetter høyt nå når jeg er hjemme om dagene.

 

Ikke ble det julekalender med rabattkoder og lignende på dere, men dersom det er en trøst, så har jeg ikke kjøpt meg en egen julekalender heller. Selv om jeg lenge skulle ha kjøpt meg en flaxloddkalender, så har det enda ikke blitt. Kanskje det blir, men det ser dårlig ut så langt. 

 

 

Julekalender er litt stas og der er tradsjon. Det hører liksom med juletiden, så jeg må nok kjøpe det nå før jeg ender opp med å må skrape en hel kalender på en og samme tid. 

 

I morgen har jeg nok en eksamen. 3/5 i morgen. Jeg har lest i hele dag – bokstavlig talt. Jeg gleder meg til klokken 18.00 i morgen. Da er jeg nemlig ferdig med den. Da skal jeg hjem å kose meg med gjester som kommer på grøt og julegaveveksling. Det ser jeg frem til.

 

 

Håper dere har det bra, og at dere har en julekalender som dere har glede av. Og til dere som har eksamener – masse lykke til.

 

#julekalender #eksamen #student #tradisjon

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg