MARKEDSFØRINGSLEDELSES EKSAMEN – DONE

Jeg måtte bare ta meg tiden til å fortelle dere at jeg akkurat nå har levert inn den mest krevende eksamenen i år, som jeg og min gruppe har brukt 4 måneders tid på. Å den leverte vi tre dager før fristen. Så utrolig godt å være ferdig med den. Vi har snudd oppgaven opp og ned og gransket den skikkelig for å være sikker på at det vi leverer har en høy kvalitet.

 

Så utrolig lettet nå. Markedsføringsledelses eksamen – done!

 

Da er det kun en eksamen som gjenstår, det er makro økonomi. Nøyaktig en uke igjen til siste eksamen. Da skal jeg smile enda mer enn hva jeg gjør nå. 4/5 eksamener er nå fullført. Gud så stolt jeg er av meg selv.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg