JEG HAKKE TID FOR JEG MÅ FINNE…

Jeg ser på kalenderen at det er jul neste uke, men det har jeg faktisk ikke så mye tid til å tenke på eller prioritere – for den saks skyld. Jeg sitter til tider å ser på håret mitt og de spissene som absolutt skulle ha blitt fjernet. Jeg er jo frisør selv, men jeg bør ikke komme til det punktet at jeg faktisk klipper meg selv. Selv om den tanken ga litt mening, så må jeg faktisk se om jeg får tid til å klippe meg etter eksamen neste uke, eller om det faktisk må vente til neste år.

 

En skulle kanskje tro det bare var å klippe, men det er ikke bare bare. Selv om det i grunn er bare å klippe, så er det godt å få det gjort skikkelig med en gang.


Bildet ble tatt for to år siden tipper jeg – i så fall har jeg ikke pannelugg her… Som dere kanskje merket dere.

 

Nå i kveld tenkte jeg å legge meg ned på sofaen som et slakt, og ligge her til jeg skal legge meg i sengen. Jeg tenkte å trene i kveld, men i og med at jeg skal på en skikkelig tøff morgentrening i morgen som starter klokken 06.30, så tenker jeg at kroppen kan få den hvilen den trenger nå. Og ja, det er bare en unnskyldning til at jeg faktisk ikke orker å trene.

 

Ja, jeg kan faktisk kjenne på at jeg ikke orker jeg også. Tro det eller ei.

 

Men ja, den klippen ja. Jeg tror jeg må få gjort noe med det.

 

Jeg hakke tid, for jeg må finne – tid.

 

#frisør #klipp #hår #trening

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg