Dagen <3

Da var det julaften – 24 desember. Lite minner om jul, med tanke på det grønne gresset, men ellers er det skikkelig julestemning. Startet med en kjempe flott og god frokost, også ble det å se litt på Askepott som er en fin tradisjon. Det er ikke ofte jeg har fått sett det, men i år klaffet det ganske bra.

 

Så ble det en tur på graven til mamma. En spesiell tid og et spesielt øyeblikk, men jeg er glad jeg takler julen bedre og bedre for hvert år som går. Jeg har tatt et valg om å sette pris på det jeg faktisk har og hvordan jeg har det, enn å fokusere på hva jeg ikke har og hvordan jeg skulle ønske at det var. Det hjelper på å bli litt eldre.

 

Så nære – men så langt ifra..

 

Ellers har det vært ganske grått og ruskete i dag, helt til nå. Nå er det utrolig fint her i havgapet. Sjøen ligger stille og himmelen har klarnet opp.

 

 

 

 

Det er sikkert fem år siden sist jeg feiret julen her hjemme. Det nytes skikkelig – utrolig deilig å være hjemme hos pappa.

 

 

Ønsker dere alle en riktig fin jul – ta vare på hverandre.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg