MINE JULENEGLER – SE SÅ KREATIV

Da var det 1.juledag og jeg sov lenge i dag også. Deilig å legge seg uten å skal våkne til alarm. Rett og slett våkne av meg selv. Helt magisk. Jeg legger meg veldig mett, og våkner mett. Jeg spiser jo hele tiden. Og da ikke mat, men sjokolade. Vi snakker mengder…. Men det hører med i desember.

 

Ellers tok jeg meg tid til å lakkere neglene mine. Planen var å lakkere de røde, helt til jeg kom over noe mer kreativt. Så da ble det litt mer glam over de – det er tross alt jul.

 

Når jeg er så heldig å ha fått så lange negler, er det lik så greit å ordne de selv. Jeg elsker lange negler, men jeg har allerede knekt negl på lillefingeren. Det er typisk når man har så lange negler. Bra jeg fikk knipset bilder før det uhellet da..

 

 

 

 

 

Det er langt ifra den samme kvaliteten eller like fint som man får hos de som har utdanning på dette plan, men det er greit å spare de pengene når jeg har lange negler i utgangspunktet, og ikke minst kan være litt kreativ med det jeg har av negllakk hjemme.

 

Men det å benytte seg av proffesjonelle innimellom er absolutt å anbefale. Det er mange flinke der ute som kan dette.

 

 

 

 

Jeg hadde så fryktelig stygge negler nå like før jul. Svart hårfarge som festet seg som ikke ville slippe. Med lange negler blir det fort hull i hanskene jeg bruker når jeg både påfører farge og når jeg vasker ut fargen til kundene. Så da er det godt det finnes løsninger så jeg kan se litt finere ut til jul.

 

 

Hva synes dere om mine julenegler?

 

 

#negler #jul #julenegler #nailpolish #kreativt #negldesigner

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg