TILBAKE I TRONDHEIM – FOR EN STUND

Nå har jeg kommet meg til Trondheim igjen etter nesten en uke i havgapet. Det har virkelig vært en utrolig flott jul, men at jeg ikke triller som en ball er fortsatt et under. Jeg har nok lagt på meg noen kilo. Og det er ingen tvil om hvor de har lagt seg. Med fem treningsdager på en måned med masse kalorier i inntak og svært lite bevegelighet, er det ikke rart at det har lagt seg litt her og litt der. Men stresser jeg? Ikke litt heller.

 

 

Julen – jeg mener desember, er en tid jeg liker å kose meg litt ekstra med god samvittighet. Jeg vet at kiloene går like fort av som de kom på, så det er ingen fare. Jeg har konstant en kul på magen om dagen og jeg våkner mett, og legger meg mett. Men der er det nok mange som kjenner seg igjen.

 

Nå skal jeg jobbe noen dager før jeg drar til Hitra og Mausund igjen. Det har uten tvil vært nødvendig med en uke ferie. Men jeg kjenner det er for lite med tanke på hvor hektisk det var med fem eksamener og fulle lister på jobb like før jul. Så det er helt greit at jeg ikke starter skikkelig med jobb og studiet før 9 januar. 

 

 

Vitkig å slappe riktig godt av når man først kan slappe av. Det kjenner jeg godt.

 

Veldig godt.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg