I DAG ER DAGEN – LET’S GO!

I går kveld var jeg på besøk hos familien til kjæresten min der vi delte noen hyggelige samtaler. Og på toppen av det hele, så fikk jeg en julegave ifra de som passet meg utmerket. Jeg fikk en treningsgenser som passet helt utmerket.

 

Jeg har ikke gått opp noe i julen slik jeg har sett dert nå på vekten, så de kiloene jeg gikk opp, de har forsvunnet nå når jeg har hatt litt mer fokus den siste uken.  Men kroppen har uten tvil gitt slipp på enormt mye muskelmasse. Det er over fire uker siden sist jeg trente, og grunnen er enkel. Eksremt sliten med det å jobbe og ikke minst lese på 5 eksamener. Jeg prioriterte søvn fremfor trening i den perioden, noe jeg anså som høyst nødvendig. Kostholdet har jeg satt fullstendig til side, noe jeg også ikke angrer på, da jeg har desto større motivasjon nå til å komme i gang. Jeg trener jevnt året rundt, så for min del er det ikke snakk om å sette i et høyt gir nå, for så å dabbe av. Nå er det all in, slik det bruker å være.

 

Klærne på bildet er sponset av Brazfit

 

Nå har sårene av føflekkene grodd fint og det har kommet en rur på de som gjør at jeg kan begynne å trene igjen. I dag er dagen – første økt på over en måned. I’m ready!

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg