EN FANTASTISK UTEDAG

I dag har det vært et fantastisk fint vær her i Trondheim, og det var mange skiglade nordmenn å se i løypene. Det er så utrolig godt å være ute i kaldt vær, for så å komme seg inn i varmen igjen. Jeg ser frem til flere slike dager. Selv gikk jeg ikke på ski i dag, men jeg lekte meg og akte i fine bakker. Det er så skikkelig morsomt å finne barnet i seg.

 

 

 

Vann, appelsin og druer ble populært på tur, som dere kanskje se. Appelsin hører med når man er på tur.

 

 

Her er min spreke kjæreste med fantastisk spenst – det kan i så fall se slik ut på bildet.

 

 

 

Hva har dere gjort i dag?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg