SMILE – BE HAPPY

Nå var det virkelig godt å sette seg ned. Dagen har i grunn gått i ett, men jeg er virkelig glad og fornøyd med prioriteringen og ikke minst så effektiv jeg har vært.

 

Startet med å trene i 40 minutter KL.07.30, syklet til skolen (og jeg hadde ikke tid til å lage meg kaffe for å ha med på skolen… NEDTUR), forelesninger, sushi-date også hjem å støvsuge og vaske leiligeht. Og nå er klokken snart halv åtte.og jeg kan egentlig sitte ned og ta livet med ro med god samvittighet. Men jeg får se om jeg ser litt på noen fag før jeg tar kveld. Jeg har ikke helt bestemt meg…

 

 

Så selv for ei travel dame som er fulltidsstudent og jobber, så har jeg tid og mulighet til å skvise inn en treningsøkt og noe sosialt.

 

 

Hva har dere gjort i dag? Vært effektive eller har dere gjort de vanlige rutinene som dere har i deres hverdag?

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg