GRUSOMT, MEN DEILIG.

Nå sitter jeg her å er super stolt over meg selv. I går fullførte jeg min siste og femte treningsøkt for uken, og det er veldig lenge siden jeg trente så mye som fem ganger iløpet av en uke. Men ukene mine er så forskjellige, så da varierer også muligheten for å trene. Jeg skal også rekke å jobbe, ta varet på hjemme mitt, sove og studere. Og være litt sosial. Så det blir naturlig at det varierer litt.

 

Men det jeg skal fortelle dere nå er det som jeg er så himla stolt over. I går skulle jeg trene med to venninner som er veldig flinke til å trene kardio,noe jeg ikke er så flink til. Så dette ble en gylden mulighet til å utfordre seg selv på.

 

Klærne er sponset av Brazfit

 

Her kommer gårsdagens treningsøkt – hold dere fast.

 

45 minutter pulsspinn

45 minutter mage, rumpe & lår

45 minutter HotYin (36 deilige grader…)

 

Pulsspinn var i seg selv greit, men når man skulle sykle i oppoverbakke (tung motstand) var jeg stort sett nede i kjelleren. Jeg så på klokken, 2 minutter igjen. 1 minutt igjen. 40 sekunder igjen… Det var rett og slett ubeskrivelig vondt og jeg har ikke vært så langt nede i kjelleren på evigheter. Det var kun ren smerte. Kondisjonen holdt bra, men lårene var det verre med. Jeg nektet å justere motstanden fordi jeg måtte fullføre med samme motstand. Men etter å ha fullført og holdt ut til siste sekund, var jeg rå fornøyd. Smilte og smilte. Ubeskrivelig følelse.

 

Etterpå ble det styrketrening i sal med fokus på mage, rumpe og lår. Der ble det for min del tyngst med utholdenheten med rumpeøvleser. Endte opp med at jeg klappet i hendene og ropte.
Haha, ja- det var grisevondt. Men jeg holdt ut. Alle i salen lo av meg, eller med meg.. Ikke helt sikker. Men jeg tynet ut det aller siste – det skal jeg virkelig ha.

 

Så over på hot yoga der jeg kunne tenkt meg å sove. Det var så utrolig deilig å ligge på matten å slappe av etter tøffe treningsøkter. Men litt tøy og bøy ble det. Det er noe jeg ikke er flink til å prioritere.

 

Så gårsdagens økt lever jeg lenge på. Jeg hater kondisjonstrenig og liker ikke å tøye. Men hva gjorde jeg? Jeg utfordret meg selv – kun for min egen del. Tøft var det, men så verdt det.

 

Vet dere hva jeg har gjort nå i dag? Jeg har meldt meg på nok en ny spinningtime som er i kveld. Tro det eller ei. Men jeg skal like å trene kondisjon – koste hva det koste vil!

 

 

#cardio #kardio #trening #styrketrening #spinning #helse #utfordring

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. Victoria Larsen: Tusen takk. Jeg gjør i så fall et forsøk. Jeg prøver… Selv nå kjenner jeg at jeg ikke har noe lyst til å dra på spinning. Ikke litt engang. Men jeg vet jeg må. Taper ikke noe som helst på å fullføre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg