JEG ER ENDELIG UTIHAVET

Endelig er jeg på plass hjemme hos pappa igjen, i havgapet. Mausund byr på sin sjarm denne helgen med en del vind og minusgrader. Men det gjør absoliutt ikke noe. Det å komme hjem er alltid like godt. Her får jeg servert middag og dele fine samtaler med pappa, og det er faktisk noe jeg setter pris på. Jeg har absolutt ikke noe som helst av planer, annet enn å jobbe med studiene og lade batteriene.

 

Bildet ble tatt for to år siden når jeg var med pappa på sjøen for å dra noen teiner

 

Til middag fikk jeg servert nykote poteter og kveite med rømme og agurk salat. Det var kjempe godt. Selv lager jeg ikke så mye fisk, selv om jeg har en del fisk i fryseren. Eller, for en uke siden så lagde jeg hjemmelagd fiskegrateng, som var helt himmelsk. Så kanskje jeg blir å lage mer av det av den fisken jeg har….

 

Det er ikke så lenge til jeg skal hjem igjen, for når jeg blir operert så kommer jeg sikkert til å tilbringe noen dager her jeg kan få litt hjelp. Jeg husker godt sist jeg opererte i en tå og fjernet litt av et ben. Da var jeg sykemeldt i 5 uker og satte veldig stor pris på all hjelp jeg fikk.

 

Nå skal jeg slappe av resten av kvelden. Håper alt er bra med dere alle sammen. Ta vare på hverandre.

 

-Randi Annette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg