DAGENS TRENINGSPROGRAM- TEST DET UT

Jeg trodde jeg kom til å slite med å komme meg utav sengen i dag da jeg stod opp klokken sju, men det gikk veldig bra. Kroppen er tydeligvis vant med å trene. Det å gå langrenn er noe helt annet enn hva jeg er vant med til vanlig, men det er tydelig at kroppen er vant med å få kjørt seg. Jeg datt skikkelig på rumpa noen ganger i går, så jeg var redd jeg kom til å ha litt smerter i dag, men det gikk veldig bra.

 

På dagens trening kjørte jeg meg fullstendig ut, det var utrolig godt. Jeg må bare nyte de dagene jeg får til å trene nå, før operasjonen. Da blir det nok treningsfri i 6 ukers tid. Kanskje jeg får til å sykle litt, men det blir nok ikke før etter 4 uker kanskje. Jeg må rådføre meg med legen. Jeg vil ikke starte for tidlig på igjen. Det ødelegger så mye ellers, så jeg må lytte til de rådene jeg får.

 

 

Slik så dagens treningsøkt ut:

Gående utfall med 10 i hver hånd (8 på hver fot-16 til sammen)

10 Calorie row

Farmer walk (22kg i hver hånd. Ca 25 meter)

Half burpees (10 stk)

Militærpress (15 kg stang, 10 stk)

Kettlebells swing (30 stk 12 kg)

Planke (40 sek)

Burpees (10 stk)

 

Dette i tre runder. Avsluttet med geriljacardio. Etterpå holdt jeg på å kaste opp. Typisk meg å kjøre meg fullstendig ut. Jeg våknet med tidenes hodepine, så jeg valgte å ta litt lette kilo på noen av øvelsene. Men hva hjelper det når man kjører på med tempo….

 

Uansett – super fornøyd med dagens innsats. Og ikke minst, en knall start på uken.

 

-Randi Annette-

Siste innlegg