DAGENS KANONØKT – SAMTIDIG DEN SISTE

Den aller siste treningsøkten er nå utført, og jeg er kjempe glad for å ha avsluttet økten med stil.

 

Jeg startet dagen med en fotoshoot med en fotograf klokken 08.00, og trente selv litt over en time etter det. Selve shooten inneholdt treningsøvelser den også, men ikke på den måten at jeg fikk høy puls. Men jeg ble god og varm, så det var en fin oppvarming til selve treningsøkten jeg skulle ha.

 

Markløft er en øvelse jeg aldri trener, men i dag skulle jeg tydeligvis trene så godt og hardt slik at jeg kunne avslutte min trening med stil, nå før operasjonen.

 

Klærne er sponset av Brazfit.

 

Markløft med helt klart ny personlig rekord – 85 kg! En herlig baseøvelse.

 

 

 

 

Bildene er tatt med mobil, og er ikke fra fotoshooten. Så derfor litt dårligere kvalitet. Men dere får om litt se bilder fra shooten. Gled dere.

 

 

Også tok jeg enormt mange håndstående pushups. Jeg vet ikke om det ble 10 stykker her… Jeg tror faktisk det ble noe slikt. Det var i et greit tempo, og dere kan se videoen på min instagram: @randiae

 

 

 

 

Jeg fikk faktisk lyst til å trene nå igjen i kveld. Det var like før, men jeg må nesten unngå å belaste tåen min mest mulig frem mot operasjonen. I morgen og på onsdag skal jeg både på skolen og på jobb, så da må jeg ikke belaste den mer enn nødvendig. Det blir mer enn nok med å gå og stå – faktisk.

 

Lag dere en god kveld.

 

#trening #motivasjon #personligrekord #PR #markløft #baseøvelser

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg