110% ÆRLIGE BILDER FRA OPERASJONSDAGEN

 

Filter – utgår. Her får dere rene sannheten i bilder. Dagen har vært spennende på godt og vondt. Men jeg kunne ha gått igjennom det igjen, selv om det var noen mindre hyggelige øyeblikk.

 

Jeg hadde bestemt meg for å takke ja til berolignede før narkose, men jeg valgte å trekke det tilbake når jeg kom dit. Jeg måtte igjennom det uansett, å jeg valgte å stå i det. Ikke alle situasjoner er enkele å håndtere, men jeg tenker som jeg gjør eller i andre situajsoner – at man må bare ta valg, hold hodet klart og stå i det. Ja, jeg er alt for målbevvist og streng med meg selv. Men det er sånn man kommer seg opp og frem. 

 

Litt konkurransemenneske kanskje… Ehhh ja.

 

Før operasjon.

 

 

 

Narkosen ble dessverre og uheldigvis satt feil to ganger. Narkosen ble satt inn i vev og selve kroppen, ikke i blodet. Jeg sovnet liksom aldri. Så gang nummer tre, ble det bedre. Jeg fikk beskjed om å tenke på noe fint. Første jeg tenkte på var pappa. Min aller beste venn som jeg elsker over alt på denne jord. Så sovnet jeg.

 

Etterpå måtte jeg ligge 6 timer til sammen, ikke 1. Trøtt og sløv, men det gikk bra. Jeg ble tatt så godt vare på. Helsevesenet i Norge er NR 1. Det å bomme på en blodåre er fort gjort når personen er kald. Så jeg klanderer ingen. Det kan skje den beste. God mat og kaffe fikk jeg også. Nei, jeg følte meg så godt vare på.

 

Aleris Solsiden – dere kunne ikke fått min opplevelse bedre. Kjempe bra team, god kommunikasjon og masse hjerterom <3

 

 

Skikkelig sløv. Ikke rart kanskje….. Ingen filter her, men det ser dere vel kanskje.

 

 

 

Så hjemreise.

 

Jeg vet mange av dere som er kunder av meg har vært spente på hvordan det gikk. Dere jeg studerer sammen med og ikke minst mine sponsorer. Ja, så jeg legger ut et lite innlegg om dagen og opplevelsen for å fortelle at alt gikk bra.

 

Man kan si hva man vil om Norge og helsevesenet. De gjør faktisk det de kan. Det har ofte noe med hvordan vår personlighet takler de ulike situasjonene. Men så klart. Det er alltid to sider av en sak. Men jeg velger å tenke litt utenfor boksen og ikke klandre, men heller det å bruke energien min på det som gir meg energi. Nemlig det å være positiv selv i vanskelige situasjoner som nettopp denne. Kroppen min var sliten, men jeg var trygg og hadde det bra.

 

 

Nå blir jeg sykemeldt i 3 uker og jeg håper og tror at tåen min kommer seg fort. Jeg skal i så fall være flink til å ta det me ro.

 

Ønsker dere alle en fin kveld videre.

 

#operasjon #helse #trondheim #helsevesen #aleris #sykehus

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg