PAIN

I natt har jeg sovet veldig lite, men har likevel ikke kjent på mangel av søvn. Jeg tror jeg sov og slappet av såpass mye går, så jeg følte ikke at jeg lå på etterskudd med søvnen. Men smerter, ja det har jeg fått smakt på – og det til gangs.

 

Grunnet feilstikking av narkosen to ganger, har jeg slitt med smerter i området biceps. Når jeg har hatt hånden i ro over lengre tid, stivner den og det er en følelse av et åpent brannsår og 10 kleskliper som sitter fast på innsiden av armen. Ja, den smerten kan nesten ikke beskrives. Smertestillende har jeg tatt litt av i dag, men ikke så mye. Jeg liker ikke tabletter, så jeg unngår det så mye som jeg kan. Men det finnes grenser på hvor mye smerte jeg orker å kjenne på, når tårene bare spretter. Ren smerte liksom.

 

 

Ellers er det ikke så mye nytt her, bare halvsløv og trøtt. Og nå blir jeg vertet opp med pepsimax og cheez doodles. Og kjæresten min koser seg med en øl. Det frister så klart mer enn noen gang før, nå som jeg ikke kan drikke øl. Men det er jo typisk – er det ikke?

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg