FINT MEN HÅPLØST

Nå er jeg på en liten visitt hos pappa. Jeg har vært innendørs over en uke nå, og jeg savner det å kan være ute. Været er skikklig fint nå, men det er jo så kaldt. Det er fint vær, men for min del er det håpløst å nyte det. Ja, jeg kan kle på meg en kjeledress og sitte ute med en kopp kaffe. Men… Det er så kronglete å komme seg frem med en fot som må være høyt og som ikke kan belastes.

 

Bahhh….. Ja, det hadde virkelig gjort seg med litt frisk luft og sol i kinnene.

 

Foto: Nandita Myre Paulsen

 

Lue har jeg også med. Ja, kanskje jeg rett og slett skal kle meg og sette meg på verandaen, så slipper jeg å gå så veldig langt og med utfordrende underlag….

 

Været er fint, og selv om det føles håpløst, ja så kanskje jeg skal prøve. Det kan vel ikke skade…

 

-Randi Annette.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg