JEG GÅR SNART PÅ VEGGEN

 

I går våknet jeg å jeg oppdaget at jeg hadde fått røde prikker på armen, der narkosen ble satt feil gang nummer to. Ja, det skjedde to ganger. I natt og i dag har jeg mildt sagt holdt på å gå på veggen. Det klør og er så ufattelig vondt at dere kan nesten ikke se det for dere.

Zyrtec har jeg tatt. Og har smurt på med salve. Fungerer det?

 

Minimalt……

 

 

Jeg synes så fryktelig synd i meg selv om jeg kan få si det rett ut. Tåen jeg har operert er barnemat i forhold. Det er armen som er en pest og en plage. Akkurat nå er jeg ganske irritert. Hvorfor måtte jeg bli utsatt for dette….

 

Maks uflaks. Så skikkelig uflaks.

 

 

 

 

 

Jeg finner ikke ord……

 

I’m out!

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg