MY TYPE OF MAKEUP

Endelig orket jeg å dulle med dette fjeset mitt. Når jeg har vært hjemme og knapt sett folk, har jeg ikke orket å lagt så mye i sminken. Litt maskara bare for å føle meg litt bedre. Men i dag så følte jeg det var på tide. Håret ser dere jeg bare ordnet en hestehale av – det får være måte på hvor mye man skal pynte seg for seg selv på en mandag….

 

Jeg begynner sakte men sikkert å venne meg på å ikke ha pannelugg som jeg har hatt i 1,5 år. Bare å være tålmodig så den kan vokse ut…

 

Jeg har stått på badet hver dag med den foten som er operert oppå vaksen da den må være i høyden. Ellers dunker det så fælt. Men i dag slo kreativiteten inn, satte meg rett og slett på en pute med foten på en annen pute. Ikke så veldig i høyden, men jeg brukte ikke akkurat flere timer på sminken. Så det gikk kjempe fint.

 

Foten la jeg litt annerledes for bildet sin skyld. Jeg vet det er mange som hater føtter der ute…. Og som kanskje… ja, dere skjønner….

 

 

 

Det skal ikke så mye til for å føle seg litt mere fresh.

 

 

Resultat ble slik. Jeg elsker den oransje øyenskyggen min. I og med at jeg har grønne øyne, så er det perfekt. Brun, oransje, hvit, beige og rustrød. Ja, mange farger for å fremmheve. Ikke alltid jeg bruker så mange forskjellige, men det er ganske fint å bruke flere kombinasjoner dersom man legger de riktig.

 

 

 

 

Håret kunne vært finere, men la gå.

 

 

My type of makeup – to day!

#makeup #sminke #sminketips #grønneøyne #hestehalse #stil #mote #øyenskygge

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Kaja: Ja, skikkelig kos å bare sette seg ned å ordne seg uten å stresse over hverken tid eller noe som helt 😀

      Hyggelig å høre du syntes det ble fint. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg