INTERIØR OG MOTIVASJON

Det er lenge siden jeg har fornyet noe her i leiligheten min. Noen detaljer har jeg endret på når det kommer til puter og lykter. Før helgen flyttet jeg litt om på lyskronen min, men ellers er det ganske likt som det har brukt å vært. Jeg kjenner at jeg nå må fornye litt og jeg har tenkt å kjøpe inn noen kurver som er kanskje i sort, som jeg kan legge alt ifra håndklær oppi for å ha på badet, og kanskje gjøre noe lignende på stuen, men bare med noe annet oppi…. Som for eksempel pledd?!

 

Ikke vet jeg….

 

 

Jeg tenker jeg skal ta en kikk på nettbutikkene til IKEA og BOHUS, for å se om jeg finner noe jeg liker. Om ikke, så får jeg kanskje litt inspirasjon. Jeg lurer også på om jeg skal kjøpe meg et stort sort speil som kan stå på gulvet i stuen. Det kunne jeg ha tenkt meg. Også skal jeg få malet ene veggen på stuen i mørke grå/blå farge. En tanke jeg har hatt ett års tid, men til sommeren så tenker jeg å få det gjort.

 

Hva er deres beste tips til å skape fornyelse med enkle løsninger?

 

 

#interiør #hjem #pynt #inspirasjon #ikea #bohusk #hjemmet

-Randi Annette-

8 kommentarer

Siste innlegg