NEKTER Å KASTE INN HÅNDKLE

Er det ikke typisk… Bare det som mangler nå. Nemlig sår hals. Jeg har vært sykemeldt pågrunn av operasjonen i 3 uker i morgen og jeg skal i utgangspunktet på jobb. Ikke at den såre halsen hindrer meg i å dra på jobb, men det passer liksom ikke å bli syk nå. Hva om jeg kunne fått den såre halsen når jeg like vel skulle være sykemeldt…. Nei, sånn skulle det altså ikke bli.

 

Men jeg har fortsatt et lite håp om at halsen ordner seg med kaldt vann og ikke minst en kopp te. Jeg er generelt kald i kroppen så varm drikke er noe jeg må benytte meg av nå….

 

Foto: Drea Utvik Karlsen

 

Jeg får krysse fingre og tær for at legen gir meg klarsignal om å kan starte på jobb igjen i morgen, selv om tåen er vond…. Og at jeg slipper unna med den såre halsen min så det ikke blir noe mer enn det.

 

Håper dere er friske og raske <3

 

-Randi Annette-

4 kommentarer

Siste innlegg