HEIA OSS – KVINNEDAGEN

Jeg har helt seriøst ikke hengt med noe som helst når det gjelder datoer. Jeg husker spesielt godt uken etter operasjonen at jeg datt helt av. Når noen spurte meg hvilken dato det var, så hadde jeg rett og slett ingen snøring. Men i dag vet jeg at det er kvinnedagen og 8 mars, så nå tror jeg at jeg skal greie å henge med fremover. Jeg har ikke hatt noen grunn til å følge med datoer når jeg ikke har vært i jobb, så jeg har liksom bare vært i min egen boble,

 

Men i og med at det er kvinnedagen, tenkte jeg å dele en oppskrift med dere, som jeg også har delt med dere før på kvinnedagen. Dette er veldig gode kjeks og jeg kommer nok til å lage disse igjen om ikke så alt for lenge – for de er utrolig gode!! Og jeg la vel med en kommentar i det innlegget til dere menn også… 

 

Sjekk ut lenken her.


Foto: Drea Utvik Karlsen

 

I dag skal jeg til legen for å sjekke om tåen min er klar for jobb. Selv krysser jeg alt jeg har for at det går bra, men det kommer an på legen om han ser at jeg helst bør unngå å belaste den, eller ikke. Så blir det skole fra 12.30 til 17.15 i kveld. Og kanskje jobb etter det. Ja, det blir en lang dag. Men sånn er det.

 

Vi kvinner er noen arbeidsjern og i så fall skal vi vise hvor sterke vi er i dag – på selveste kvinnedagen. Enn å ha en slik dag da dere – det synes jeg er utrolig bra! Det har sin forhistorie og det er bra det har skjedd ting i riktig retning de siste 45 årene……

 

Men nå skal jeg fyke ut døren. Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

1 kommentar
    1. Jag har svårt med att vi ska heja och fira enskilda kvinnor på den dagen när anledningen till att den finns är för att uppmärksammar ojämställdhet och kvinnors situation över hela världen. Ha en fin dag

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg