UTEDAG I BARTEBYEN

I dag har det vært et fantastisk fint vær i Trondheim og det var skikkelig deilig å kunne være utendørs. I dag var første dagen jeg gikk i snøen på denne måten etter operasjonen. Jeg måtte ta det litt me ro, men det gikk veldig bra. Oppfordringen til legen var å bruke foten å venne meg til å gå normalt. Det høres kanskje enkelt ut, men jeg har gått på hælen i tre uker, så det sier ser selv at det er en uvane jeg har fått, altså ved å ikke legge fotsålen helt ned.

 

Men med et ujevt underlag ble jeg faktisk nødt til å gå normalt, så det var egentlig midt i blinken.

 

Jeg hadde selvfølgelig ikke med kameraet, noe jeg angret på. Men jeg fikk knipset noen bilder med mobiltelefonen da..

 

Ikke ofte dette fjeset får solstråler i ansiktet. Det var godt.

 

 

 

Nå har jeg akkurat inntatt en deilig middag som bestod av svinesteik. Og nå sitter jeg med en kopp kaffe og slapper av. Deilig etter en slik dag.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg