NY PAKKE – NY SPONSOR

I går fikk jeg denne pakken fra min nye sponsor – SPORTSFUEL. Jeg har lenge ønsket meg en sponsor innenfor ernæring og kosttilskudd, og jeg er glad for at jeg kom over Sportsfuel på Instagram. Jeg har mine mål med treningen (faktisk et stort mål som jeg ikke har røpet for dere riktig enda), så da passer det perfekt med en sponsor på laget.

 

Inneholder sponsede lenker.

 

Jeg kan vise dere noe av det som kom i esken, noe jeg allerede har spist en del av. Jeg er nemlig svak for dette…

 

Peanøttsmør.

 

Hvis dere har lyst til å sjekke ut hjemmesiden deres og hva de har å by på, klikk deg direkte inn via denne linken. Resten av innholdet skal jeg dele med dere om ikke så alt for lenge.

 

#kosttilskudd #peanøttsmør #ernæring #helse #trening

-Randi Annette-

4 kommentarer
    1. Aldri hørt om den nettsiden der før, alltid gøy å finne nye sider! Heldig du er som fikk de som sponsor da, alltid kunne tenkt meg det jeg også, er ikke like moro å bare være ambassadør.. hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg