TIDEN HAR VIRKELIG GÅTT UNNA

Det føles på en måte ut som en evighet siden jeg gikk med en megastor ullsokk på den ene foten og lå for det meste helt i ro. Men samtidig så føles det som det er bare to uker siden jeg opererte. Det er merkelig hvor fort ukene går. Det blir fem uker siden jeg opererte nå på torsdag. Å jeg som bruker å ha bare en til to uker sammenhengende sommerferie. Det er ikke rart at jeg føler at ferien min går unna på et blunk når fem uker går utrolig fort.

 

Men i år håper jeg på å kan få tre uker sammenhengende sommerferie. Det hadde virkelig gjort seg etter masse jobbing mot eksamenstiden.

 

Tightsen er sponset av Brazfit.

 

Det tar tid for at såret gror, da det var et stort inngrep. Så i morgen skal jeg få han som opererte meg til å se på tåen min. Greit å få sjekket at alt er som det skal.

 

Så til dere som føler at uken flyr – nyt dagene dere har og legg vekk de dumme tankene som man ikke kan få gjort noe med. Jenter – dere skjønner nok hva jeg mener. Vi har vel en tendens til å tenke oss ihjel om unødvendige ting.

 

Lag dere en god dag da dere <3

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg