SATURDAY STYLE- OR WHAT?!

Tenke jeg kunne stikke innom her for å lage litt lørsdagsstemning. Lørdag er jo helg og det betyr kanskje fest for mange, og i disse dager, kanskje påskeferie. Selv har jeg en ganske avslappet lørdag. Jeg sitter med føttene hevet vet spisebordet, og nyter en kopp kaffe i skrivende stund. Jeg satt her å tenkte ut hva jeg ville dele med dere i dag, og jeg kom da på disse bildene fra en tidligere fotoshoot som jeg var med på. 

 

Bildene er kanskje en typisk lørdagsstil – ikke vet jeg. Selv bruker jeg buksen på bildet til hverdags, men toppen (som er en body) bruker jeg kun til fest. Den egner seg ikke til å danse swing med btw,det har jeg erfart. Men ellers er den fin til fest. 

 

 

 

Armbåndene bråker sånn, så de bruker jeg faktisk aldri. Jeg har en stor kurv hjemme med masse slikt dilldall, men det blir aldri brukt. Men til shoot er de i så fall egnet.

 

 

Ønsker dere en riktig fin lørdag. Selv skal jeg spise lammelår til svigers i kveld, det gleder jeg meg veldig til.

Følg meg gjerne på instagram, @randiae

 

 

#shoot #foto #fotoshoot #bilder #style #lørdag #Modell #Model

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg