OM DET IKKE ER DET ENE – SÅ ER DET DET ANDRE

Det slår liksom aldri feil. Nå som vi er så himla heldig med dette fantastiske været, med sol og klar blå himmel, så skal det blåse så enormt mye. Vinden er sur og kald, men det regner heldigvis ikke. Jeg kom over disse bildne som flinkeste Nandita tok for ett år siden, om det ikke begynner å bli to år… Tiden går så alt for fort…

 

Nå befinner jeg meg uti havgapet hos pappa, og været er upåklagelig, det er bare en så kald en vind som virkelig setter seg inne i kroppen. Om det ikke er regn så er det i så fall vind. Om det ikke er det ene, så er det det andre…

 

 

Men man kan vel ikke få både i pose og sekk. Ikke for det, jeg sitter jo i grunn bare inne å varmer meg jeg.

 

 

 

 

Sol, vind og påske. Det er jo i grunn helt fantastisk det.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg