LANGFREDAG

Om det ligger noe i navnet langfredag skal jeg ikke si for sikkert, men den har jammen meg vært bra lang så langt. Men det er kanskje ikke så veldig rart når jeg legger meg til å sove før klokken elleve på kvelden og øynene slås opp like over åtte på morgenen. Da får jeg mye utav dagen, på sett og vis. Sjøluften gjør at jeg blir tidlig kveldstrøtt, det er det ingen tvil om i så fall.

 

 

I dag er været helt upåklagelig og vi skal om litt på en båttur på det glitrende hav (høres ikke det idyllisk ut så vet ikke jeg….)

 

 

Utpå ettermiddagen skal vi kose oss med reker og krabbe før vi skal på quizaften. Det ser jeg virkelig frem til.

 

Båttur i sol og fint vær, sjømat og quiz. Dette må bli en bra dag – en lang dag forsåvidt, men vi får i så fall opplevd litt. Kos og hygge langt vekk ifra mas og stress. Det har vel de fleste av oss litt godt av – tenker jeg.

 

Lag dere en god dag.

 

-Randi Annette-

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg