FINALLY OUT OF THE SHELL

På en måte har jeg lyst til å hoppe av glede, men på en annen side har jeg lyst til å sette meg ned å bare føle meg oppgitt. Det positive nå er at jeg er friskmeldt etter en lang periode med sykemelding etter operajson, men det kjipe er at jeg nå har blitt skikkelig forkjølet. Jeg ble nok smittet av min bedre halvdel, men at jeg skulle bli så syk som jeg er, det trodde jeg ikke skulle skje. Bra jeg var frisk i påsken, men det hadde helt klart vært fint å vært frisk nå som jeg skal begynne på jobb igjen.

 

Og på jobb skal jeg i morgen, ingen tvil om det. Jeg får bare bite det i meg.

 

Jeg må også få lov til å beklage at jeg har vært så stille den siste uken, men jeg har ikke hatt mye tid til overs for å blogge. Ikke har jeg hatt så mye å formidle heller.

 

Endelig ute av skallet. Nå kan jeg trene, jobbe og være litt mer sosial.


Foto: Cassandra

 

 

Nå skal jeg spise litt, studere og ta meg en varm dusj. Ikke helt den startet på april jeg så for meg, men når det ble sykdom så må jeg bare gjøre det beste utav situasjonen.

 

Håper dere har hatt en fin påske, og at dere er friske og raske.

 

 

-Randi Annette-

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg