STRETCH OUT

Reklame | Brazfit

Etter en fuktig kveld ute i går så ble det skikkelig sofasliting i dag, men da med studietid. Jeg har studert i ganske mange timer nå, så jeg er veldig fornøyd med innsatsen. Jeg kom inne på tanken om å trene også, men jeg tror jeg heller skal kle meg godt og gå meg en liten tur utendørs. Det frister mer med frisk luft enn å være inne hele dagen.

 

Fine treningsklær fra min sponsor Brazfit. Ved å bruke min rabattkode randiae20 så får du 20% avslag på alle kjøp.
www.brazfit.no

Foto: Silje Bullgård

 

 

 

Det er utrolig lenge siden jeg hadde en dag helt for meg selv. Det har ikke skjedd på utrolig lenge. Det var faktisk ganske godt. Trenger i så fall ikke å ha dårlig samvittighet for noe som helst. Her kan jeg sitte ene og alene og trives veldig godt med det. 

 

Jeg er jo veldig sosial av meg, men jeg vet at jeg trenger å sitte litt for meg selv også. Det trenger ikke alltid å være like gøy men.

Følg gjerne min Instagram: @randiae

 

Hva har du gjort i dag? Eller i helgen – generelt? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg