MANDAG – ER DU KLAR?

Nå er jeg både friskmeldt til å kunne jobbe og det innebærer også at jeg kan begynne å trene igjen. Det har vært en evighet siden sist. Lite treningsrelatert på denne bloggen i det siste, men det blir gjerne slik. Heldigvis ikke så ofte man må operere og være sykemeldt. Og glad er jeg for det.

 

 

Spinning på 3t-ilsvika blir nok en fin start for min del etter en lang periode uten kondisjonstrening. 

 

Spinning er i seg selv veldig hardt, men det blir så utorlig godt etterpå – det må vi ikke glemme. Viktig å ha riktig fokus når man trener, det er det ingen tvil om. Jeg ble så klart syk og forkjølet bare dager før jeg skulle begynne på jobb igjen, så det meste har blitt utsatt på grunn av helsa generelt egentlig. Men nå går det den rette veien.

 

 

Nå håper jeg på å kunne spre litt mer treningsglede og vise dere litt mer av den siden jeg selv har savnet, nemlig det som tar for seg trening. 

Er dere klare for det? Jeg er i så fall klar som et egg.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg