FYLL OPP LAGRENE – BOKSTAVELIG TALT.

Reklame | Sportsfuel

Jeg er så utrolig glad og fornøyd om dagen. I dag hadde jeg min aller første skikkelige treningsøkt på flere måneder, og jeg er super glad for at jeg kan kjenne på denne lykken igjen. Jeg stod opp kvart på syv i dag, og jeg skal innrømme at jeg ble veldig trøtt når jeg satt i forelesning i dag, så jeg måtte kjøpe meg en kopp kaffe så jeg ikke duppet av. 

 

Jeg bruker proteinpulver kun til trening, dvs etter trening. Det er fordi det tar gjerne 30 minutter, og kanskje mer før jeg får spist noe. Derfor slukker jeg både sulten og får fyllt opp lagrene mine etter å ha kjørt på med hard trening.

 

Smakene finnes i alt ifra vanilje til bursdagskake – ja, du leste riktig. Se mer av Sportsfuel sitt sortemang her.

 

Litt om produktet:
 

* Bland en måleskje(ca 30g) Pure Whey Protein? med 200 ml vann i en Shaker.

* Ta mellom 1-5 porsjoner daglig avhengig av protein behovet.

* Det anbefales at aktive personer får i seg minst 2 g protein per kg kroppsvekt. Så hvis du veier 80kg, trenger du minimum 160g protein per dag.

* Pure Whey Protein? blir tatt veldig raskt opp av kroppen, som gjør at den optimale tiden å bruke det er med en gang du vokner, før frokost, og rett etter trening.

* Andre vanlige ganger for å supplere med Pure Whey Protein? er ca 30-45 minutter før trening, mellom måltidene for å sørge for at kroppen har aminosyrer, og før man legger seg. Hvis Pure Whey Protein? blandes med melk, i motsetning til vann, bidrar det til å forsinke hastigheten kroppen tar opp myse, som er ideelt før søvn. 

 

 

 

Neste treningsøkt blir kanskje på fredag, men da må jeg stå opp 06.00 i tilfelle. Så vi får se om det blir noe av eller ikke. 

 

Hvor ofte inntar du proteinpulver og i hvilke sammenhenger? Legg gjerne igjen en kommentar. Husk at du også kan følge meg på instagram, @Randiae og min facebookside. Lag dere en god kveld.

 

#protein #proteinpulver #trening #helse
-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg