GIRLS AND HEELS

Tenk at noe så lite kan gjøre alt så mye bedre. Jeg har gått så og si uten hæler pågrunn av den smerten jeg har hatt under tåa mi – som jeg endelig fikk operert vekk i februar. Og nå etter mye styr med den, er den nå klar for å være med meg på trening, turer og ikke minst – i høye hæler.

 

Damer som kan gå med hæler føler seg jo mye finere og mer feminin med hæler. Selv er jeg ganske stor fan av joggesko, så det er jo det jeg aller helst går i dersom jeg både vil gå relativt fort, sykle etc,. Men det å kunne for en gang skyld (etter en super lang periode med kun joggesko..) er det utrolig godt å kan pynte seg litt ekstra, med nettopp hæler.

 

Foto: Cassandra

 

Det er virkelig utenfor min komfortsone å dele disse bildene med dere, men jeg synes de ble såpass kule, at jeg tok den sjansen.

 

 

 

 

Hva synes dere? Jeg savner panneluggen min nå kjenner jeg… Men nå har den blitt såpass lang at den får bare vokse ut. Deilig å kunne sette vekk alt håret nå til sommeren også.

 

Selv har jeg greid å blitt solbrent allerede. Jeg satt utendørs i seks timer i går å leste til eksamen, og når det er sol blir jeg sånn passe desperat. Da må jeg bare benytte meg av den så min hvite kropp kan få litt farge. Og nå er jeg på Hitra til kjæresten min, så her sitter jeg nok så nære sjøen også, så her blir det både litt fregner over nesen og litt sjøduft. Det kaller jeg idyll.

 

Ha en super dag.

#foto #fotoshoot #shoot #Havet #hitra #hæler #sko

-Randi Annette-

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg