NÅ ER JEG USTOPPELIG

Reklame | Brazfit

Jeg må si at jeg er nå ustoppelig når det kommer til trening. Jeg er både friskmeldt og ikke forkjølet mer. Og vet dere hva? Jeg har mistet litt muskler på kroppen men det kan ikke være mye. Selv styrken er der, etter over 2 måneder med det å kun sitte så og si helt i ro. Og jeg presterer utrolig godt på trening i dag på tross av det. Det er faktisk utrolig spør dere meg.

Jeg turte ikke å ta pullups uten strikk i dag fordi jeg var redd for å bli psyket ned skikkelig. Helt til jeg ble fristet til å prøve. To ganger greide jeg fire stykker. Det må jeg si var utrolig morsomt. Jeg kjente at grepet var utrolig dårlig sammenlignet med hvordan det var før sykemeldingen, så nå blir det å trene litt grep fremover også.

 

Mål er morsomt og nødvendig – i så fall for meg.  Husk at du også kan bruke min rabattkode randiae20 som gir 20% avslag på hele nettbutikken – www.brazfit.no


Foto: Cassandra

 

Men pushups har jeg ikke tatt på en evighet, så kanskje jeg skal finne frem kettlebells og ta litt pullups på neste treningsøkt – ja, det tror jeg at jeg skal gjøre.

 

Godt å føle seg ustoppelig. Tanken på å trene igjen i kveld har slått meg, men jeg får greie meg med en økt om dagen tenker jeg.

 

Hvordan er din status når det kommer til trening? Ivrig eller ser du helst at du slipper å trene? Legg gjerne igjen en kommentar.

 

 

#trening #styrketrening #foto #pushups #pullups

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg