HELT SYKT – NOEN UTROLIGE DAGER

Noe sier meg at jeg har blitt utrolig bortskjemt i det siste. Det har vært noen utrolige flotte dager den siste uken som har gått, og jeg har greid å fått litt soleksem på armen min oppi det hele. Litt vel desperat. Men har man først blitt brent så har man virkelig blitt brent (den kan man forsåvidt tolke bokstavelig talt også…).

 

Da jeg var i Bulgaria for tre år siden ble jeg skikkelig brent av sola da det var litt olje i solkremen min, så det har satt sine spor. Så jeg må være litt forsiktig med denne sola, i så fall dekke til området og ikke minst bruke solkrem med høy faktor.

 

Jeg blir jo mer som desperat når solen kommer frem, men hvilen trønder blir ikke det?!

 

Foto: Cassandra

 

Uansett om det nå regner litt og at det skal være slik en periode, så er jeg utorlig glad over å ha fått en smak på sommeren. 16 grader er forsåvidt norsk sommer, så jeg velger å kalle det for det. Vår i luften, men sommer i solveggen….

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg