SÅR HALS OG STRESS

I dag skjedde det som ikke skulle skje. Jeg vånet opp med en sår hals og slapphet. HURRA!!

 Fy søren, så irriterende. Greit nok, jeg har fått lest til eksamen i dag og funkert liksom, men jeg håper virkelig dette er bare noe som kom i dag, og som er borte i morgen. Dette kan bare ikke skje nå.

 

Mange rundt meg er syke og de snufser og nyser. For alt jeg vet kan det ha vært en kunde jeg hadde i går som var syk… Jeg håndhilser på alle nye kunder som setter seg i stolen min, så sjansen for at det var der det skjedde er ganske stor. Men det er ikke snakk om liv akkurat.

 

Men det henger også kanskje med at jeg er ganske sliten. Det er jo ofte da slike ting kommer. Og jeg har ikke rent lite å tenke på for tiden heller.

 

 

Nå har jeg stekt meg fisk og kokt ris som jeg skal ha til middag. Pluss at jeg går å småspiser av tomatene som jeg har i en skål på kjøkkenet. Det er helt klart det smarteste jeg har gjort denne uken. Å legge frem små tomater i en skål altså. Og så klart en bolle med bananer og epler. Jeg elsker epler. Det er så godt!

 

Nå skal jeg spise middag også skal jeg sette meg ned å studere i 1,5 time i strekk før det blir søndagskveld.

 

Ønsker dere alle en fin søndag.

 

-Randi Annette-

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg