FRA MORGEN – TIL KVELD

Nå er jeg virkelig inne i denne bobla mi, nemlig eksamensperioden. Jeg har vært skikkelig flink de siste ukene, og jeg jobber godt fra morgen til kveld. Men etter en kjempefin prat med noen venner (som jeg ikke studerer med), så har jeg fått opp øynene. Det vil si det å ta seg noen gode pauser inni mellom. Det er superviktig. Ellers lærer man heller ingenting.

 

Jeg har jo fått tidenes forkjølese og ser mildt sagt ut som et takras (da er det greit å ha noen bilder fra fotoshoot liggende der jeg ser litt mer pigg ut).

 

Nå på onsdag er det en uke til min første eksamen dette semesteret. Det er en eksamen jeg egentlig gleder meg til. Ja, jeg vil liksom bare få det unna og komme igang kjenner jeg. Det er begrenset hvor morsomt jeg synes det er å pugge og kjenne på disse nervene.

 

Foto: Cassandra

 

 

 

Inni mellom denne lesningen så måtte jeg ta meg en strekk på puten. Jeg sov i 35 minutter i femtiden i dag. I natt sov jeg i underkant av 6 timer. Helt utslitt av denne forkjølelsen. Det er tørt og slimete, så det er ikke så enkelt å sove på nettene. Så da er det greit å kan gi seg selv litt søvn når kroppen sier ifra. Jeg jobber heller ikke denne uken, så det passet perfket nå som jeg ble syk.

 

Jeg synes jeg har vært mye syk den siste måneden, men jeg hadde nok bare utrolig flaks når de aller fleste lå utslått med influensa på nyåret. Så nå fårjeg smellen liksom.

 

Jaja. det går nok fint så lenge jeg lytter til kroppen min. Nå er det masse hvile den ber om, å det skal den få. Dersom du sitter der og har masse gode tips mot sår, sliimete og tør hals – legg igjen en kommentar.

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg