MER BOMULL ENN TEORI

Det er så kjipt å være meg akkurat nå. Bah – jeg får ikke sagt det nok. Hvor kom det ifra liksom?! Plutselig skulle jeg våkne opp også være syk – skikkelig forkjølet. Nei, det henger ikke på greip. Jeg sitter i skrivende stund på BI i Trondheim. Hodet føles helt tomt. Jeg har vært her i seks timer, å det føles ut som at hode er mer fyllt av bomull enn forbrukerens kjøpsatferd og holdningsteori. Jeg leser nemlig til eksamen i faget forbrukeratferd som jeg har eksamen i om en uke.

 

Oi, en uke allerede…

 

 

Sykkelturen hjemmover nå tror jeg blir magisk. Frisk luft og helt andre tanker. Det tar på når man går såpass dypt inn i ulike teorier som jeg har gjort nå i dag. Men jeg sier meg ikke fornøyd enda, så det blir litt jobbing med skole senere i ettermiddag også. Men, med gode pauser vel og merke.

 

 

Åh – snart helg. Ikke at det blir skikkelig helg, men det hjelper å kjenne det litt på kroppen, at det faktisk er helg. Greit å ha noe å se frem til – er det ikke?

 

 

-Randi Annette-

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg