BEKLAGER – JEG KOMMER STERKERE TILBAKE

Jeg kjenner det er skikkelig kjipt at jeg ikke har like mye tid til overs til å blogge. Det er faktisk utrolig kjipt. Før hadde jeg liksom tid til dere følgere, men nå føler jeg ikke at jeg strekker til, å det er ikke en god følelse å kjenne på. Men jeg håper dere ønker å følge med bloggen min likevel – selv om det kanskje ikke er like spennende som det kanskje en gang var.

 

Om ikke så er instagramkontoen mer aktiv……@randiae

 

Men kanskje dere vil bidra litt, dere som leser bloggen min? Hva vil dere lese mer om? Hva synes dere det er kjedelig å lese om? Kom med tilbakemeldinger, så skal jeg love dere at juni (etter de 4 eksamene som er i mai…) at jeg kommer sterkere tilbake.

 

 

 

Ha en fortsatt fin kveld.

2 kommentarer
    1. Blogg skal ikke føles som et press og stress tenker jeg. Heller noe man bruker som en hobby når man har tid og lyst. Nyt det virkelige liv i stedet, helt uten dårlig samvittighet, og blogg hvis eller når du har noe å blogge om 😉

    2. Stine Tjernsli Jensen: Ja, det er i grunn det jeg har brukt å gjort. Men nå er det liksom skikkelig lite blogging fordi jeg er fulltidsstudent og er nå i eksamenstid… Men du har helt rett. Takk for kommentar. Ha en fin kveld:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg