ET DEILIG AVBREKK

Endelig helg. Nå har jeg et skikkelig avbrekk ifra Trondheim, eksamenspress og lignende. Det gjør seg virkelig å komme seg litt vekk ifra virkeligheten kjenner jeg. Bøkene er så klart med, men det gir litt annen giv å sitte en annen plass å studere og pugge midt i denne eksmaensbobla.

 

Et bildet som ble tatt av meg og min kjære for to uker siden. Da kunne jeg sitte ute å sole meg i bikini. Det er rart å tenke på nå som det regner og er kaldt.

 

Vi begge er ekstremt glad i mat. Både å spise, og det å lage. På kjøkkenet utfyller vi hverandre utrolig bra. Egentlig generelt sett, så samarbeider vi veldig godt uten å egentlig prate sammen og det å deligere ansvar. 

 

Ting skjer liksom bare av seg selv. Team work – regner jeg med det heter.

 

 

 

 

 

 

Jeg kunne så klart ha ryddet litt og gjort noe mer utav bildene, men i går var vi utrolig klar for å sette oss ned for å spise, så det skader vel ikke å vise hvordan det faktisk ser ut helller.

 

 

Nå har vi akkurat spist en bedre frokost, så nå er jeg klar for mer eksmanespugging. Det blir godt når juni kommer…. Det er vel lov til å si det?

 

 

-Randi Annette-

2 kommentarer
    1. så koselig da 😀 så veldig godt ut! er elsker mat, men er ikke like glad i å lage den hehe. men jeg gjør det jo hver dag fordi mat må man ha. Heldigvis er kjæresten også flink til å hjelpe til! 😀 lykke til med eksamen

    2. Maiken Johnsen: Ja, super kos 😀 Hehe, helt rett. Mat må vi ha! Jeg synes det er utrolig morsomt og hyggelig å lage mat. Jeg elsker det rett og slett.
      Jeg greier aldri å følge en oppskrift til punkt og prikke da. Men igjen så blir jeg kreativ og lærer en del samtidig da 😀

      Takk for at du ønsker meg lykke til. I need it 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg